dimarts, d’octubre 11, 2005

Curiositat amb imatge!



Com que ja he rebut fortes critiques per no posar fotos, penjare les primeres relacionades amb el tema de les curiositats... no es una cosa exclusiva del meu despatx, esta a tots i cascun dels despatxos i laboratoris (nose si nomes als d'estudiants no arribo a coneixer tant la facultat). Es tracta d'una taula, cada fitxa es una persona del despatx i a cada columna posa "indoor", "seminar", "lecture", "meal", "library", "outdoor", "Go home"

7 Comments:

Blogger mendu said...

i quin ets tu? la granoteta??

18:04  
Blogger dt said...

be jo no tinc fitxa i de fet esta malament pq al meu despatx (poster blau) la noia acabava de marxar.

18:07  
Anonymous Anònim said...

Se suposa, doncs, que la noia és l'acid, no?

18:22  
Blogger dt said...

suposes be, concretament es acid lisergic pq amb akest somriure...

18:23  
Anonymous Anònim said...

JAJAJAJAJAJA!

A TU NO T'HAN DONAT FITXAAAAAA!

JJAJAJAJAJAJAJA!

:P

18:54  
Blogger dt said...

te una explicacio que jo no tingui fitxa, estic sempre dins del despatx... :(

03:38  
Blogger mendu said...

amb l'àcid?

10:44  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home