dimarts, d’octubre 18, 2005

L'aventura de menjar

Aquest missatge fara creixer la idea que m'han manifestat alguns que es pensen que sempre menjo peix cruu i he de dir que no sempre en menjo, de fet nomes n'he menjat 4 cops contant avui. Tot i que avui dessitjaria no haver-ho fet. Tot a començat quan a mitja tarda han trucat per telefon al despatx i el meu company de pis ha marxat. Ha tornat amb un paquet (una caixa força gran) que quan ha entrat ens ha explicat que era un noseke (algo que no he entes) que enviaven sons pares que son de Hokkaido. Ha obert la caixa i he pogut veure aixo (6 o 7)

He pensat, i aixo on ho fotra? no ma calgut esperar gaire per saber la resposta: als nostres estomacs... i es que tot duna ha començat a haver un moviment de gent amunt i avall i han començat a portar arros i maquines per bullir larros. Perque si, tenen maquines per bullir larros o es que us pensaveu que ho feien al foc? Recordeu on tanquen al Satanas Cor Petit al combat d'arts marcials? doncs allo es un aparell electric per bullir arros i crec que cada japones en te un.
Vist aixo he començat a pensar, jo no en vull. Pero be amb lilusio que tenien tots doncs al final fas el que pots, aixi que alla em tenieu rebuscant a linterior dun bitxo lleig, mes lleig per dins, utilitzant els palets per intentar treure algo ke el meu sentit de la vista em permetes menjar... pq ni una bullideta de 5 minuts ni res, alla mig vius. Pobre animal, i amb aquesta frase em refereixo a mi... pero be no hi havia cap problema, sp que hi ha un menjar que no tagrada doncs intentes menjar el maxim de molla de pa amb cada mos per enmascarar allo que no vols, aqui no hi ha pa pero hi ha arros, que? que han cobert larros amb ous de salmo? Be en el fons comparat amb el bitxu aquell, els ous de salmo man agradat. Res a veure amb el sushi tot i que he de dir que el gust de les parts que tenen color de llagosti era força bo, pr hi havia algunes parts amb una textura una mica "especial".
Be us poso un parell de fotos de la meva visita a Tokyo de la primera setmana que avui m'ha passat una noia que les va fer

La primera es a Kaminarimon (Porta del Tro) que dona pas a un carrer molt llarg, que es un mercat ple de paradetes a les dues bandes, que acaba al temple de Sensoji, com podeu veure tothom es fa fotos aqui i vam haver de fer cua per poder fernos la nostra, jejeje. I la segona com haureu deduit es la Tokyo Tawa by night.

15 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hokkaido... no es on vivia l'arale?!

Tots els japos de la foto tenen cara de frikis!

14:33  
Blogger dt said...

la meva pregunta es tu que et dius friki divertit tens cara de japo de la foto?

14:45  
Blogger mendu said...

paiu, pero si tenen una pinta de puta mare akestos cangrejus!!

jo tb vull una maquina de bullir arros. Aixo tambe t'ho miren a la duana i t'ho descompten del limit de tecnologia q pots exportar?

pq tots els japos quan es fan fotos tipiques posen el senyal de la victoria amb els dits? i pq estan com mig en posicio de fer kk els de la fila de davant??

15:31  
Blogger dt said...

a vere feien molt bona cara i eren molt frescos pero es tracta daixo que tels has de menjar que casi estan vius...
La maquina de bullir arros es prou gran com per que no pugui portarne sino en portaria una per mi tb :p
Doncs nose pq ho fan pr es cer que ho fan, la ja no to puc dir

17:23  
Anonymous Anònim said...

Tonix!! Q passa tiu? Veig q t va tot força bé...
Mola molt el bolg aquest, i he d reconèixer que fan molta gràcia els teus comentaris. jeje
Aquests crancs devien estar super bons, ets més raro amb el menjar...
I lo del iaio és boníssim, m'ha recordat la meva experiència a holanda amb en "HolyBible"...
Pots fer el guió d'una peli d'aquestes típiques nipos de por. Ja veig el trailer......."El iaio", "El iaio returns", "El iaio resurrectio", "El iaio XP",... et forres!!!!

Salut i força al canut (i a l'estatut!)

17:37  
Blogger dt said...

:D esta be veure el vector deixant comentaris. jejeje Si a mi tb em va recordar al Holly Bible... no tiu no soc raro amb el menjar que mo menjo tot ;) aixi que aprofita i vine cap aki!!! jajajaj
Salut!

18:38  
Anonymous Anònim said...

Amb "combat d'arts marcials" et refereixes a l torneig d'arts marcials? Espero que no... per que al Satanas Cor Petit el va ficar a la maquina de fer arros el mestre Mutaito i no va ser durant cap torneig d'arts marcials :P Aixo si... estava be que la de Bola de Drac era una capsula Hoi Poi :D Te'n demanaria unes quantes aixi...

Hokkaido es l'illa que s'enlaira a un dels tornejos de lluita de Musculman :P

02:47  
Anonymous Anònim said...

Per cert, crec que és a Hokkaido on hi ha aquelles fonts termals al mig de la neu on es banyen aquells micos...

04:10  
Anonymous Anònim said...

Iughhhh! :S

I x cert, xatu, ets una mica com a médico de familia... en totes les histories parles de jalar!!!!!!!!!

10:23  
Anonymous Anònim said...

no kain! Ells no tenen cara de friki divertits! Tenen cares frikis, punt!

10:34  
Blogger dt said...

q jo recordi no em vai menjar la rentadora... i la historia del iaiu tp tenia res a veure am el jalar, dacord que pases durant el sopar, pero la peli del sopar dels idiotes no parla de jalar :p
pr si podem resumir el meu dia en despertar, anar a la uni, estarme aki 16 hores i marxar cap a casa directament a dormir, creume que lunica cosa diferent a fer el mateix a catalunya es el menjar :P

10:37  
Blogger dt said...

perdona es que no em vaig explicar be:
la meva pregunta es tu que et dius friki divertit tens cara de japo de la foto divertit?
ja que lisomorfisme es entre friki i japo de la foto, suposo que ara esta mes ben expressat...

11:18  
Anonymous Anònim said...

no, els japos de la foto tenen cara de frikis, pero no tots els frikis tenen cara de japos.

Demostració: el felix va treure una mega puntuació al test de frikis i no té cara de japo

14:37  
Blogger dt said...

aixo es pq no l'has vist en segons quins moments... despres de la festa de laltre dia segur que feia ullets de japones afrancesat...

15:42  
Blogger mendu said...

sí, posava aquesta cara: >-)
jeje:p (per cert, el tonir va treure més friki-puntuació q jo, sr/a. frikidivertit)

15:53  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home