dijous, d’octubre 13, 2005

Treballes com un catala!

Be com que aqui son 2 quarts de dues de la matinada i estic currant doncs he pensat en perdre una mica el temps i escriure algo. He estat mirant i els ultims dies he estat 16 hores diaries al despatx, incrementant aixi la mitja de 14 hores diaries de la setmana passada, cla que tp he estat treballant durament totes les hores pr una cosa que puc arribar a dir despres de fer de conserje (tanco a la nit i obro al mati) es que els japonesos treballen molt menys. Aixi que potser aixi com a Catalunya diem que els japonesos treballen molt potser quan jo marxi aquests d'aqui diran que els catalans treballen molt (a no ser que s'hagin adonat que perdo el temps amb internet).
Avui han fet un altre sopar, aquest cop mes d'anar per casa, a un laboratori del departament han tret un fogo (deixo constancia que no era un bec Bunsen) i s'han posat a fer un menjar que solen menjar a l'hivern (ara que ha arribat la fresqueta va be) i ho entenc, he suat com un pollastre, resulta que es una mena de sopa amb verduretes, pollastre, tofu, coses que no he pogut identificar i udon (pasta japonesa molt gruixuda, com un boli bic mes o menys). La questio es que la sopa era picant picant d'aqui les suors... Despres com sempre aixo anava acompanyat d'arros bullit al qual a mode d'experiment m'han fet posar-li una cosa molt tipica d'aqui el "natto". Resulta que es una cosa ben senzilla feta amb soja adobada amb noseke i amb salsa de soja, aixo es barreja amb l'arros i la "gracia" (dic gacia pq es partien el cul) es que te una consistencia com de mocs i fa filets aixi com el formatge de les pizzes. Us poso una foto d'una mica de natto sens barrejar amb arros.

Be reien per aixo pq diuen que normalment als estrangers no els hi agrada per l'aspecte llefiscos que fa. M'he sentit com els paius aquests dels documentals que van a una tribu i els fan menjar llimacs, escarbats o sang de serp. A mes feien el mateix em miraven esperant que ho tastes i es partien el cul, la veritat es que no era dolent.
Be poso una foto de la gent que estavem al sopar tb, el noi de l'esquerra es el meu company de pis.

11 Comments:

Blogger mendu said...

però... si no hi ha cap noi a l'esquerra!

19:07  
Blogger dt said...

tu si ke no hi ets! en primer planol hi ha un noi amb samarreta blanca!!!

19:10  
Anonymous Anònim said...

Jo al principi tambe he pensat que no hi havia cap noi a l'esquerra. Despres he inferit que el de la samarreta blanva devia ser un noi... Per que ho du el Toni eh!

Quan aniras a Kasukabe?

00:57  
Blogger dt said...

no hi anire a Kasukabe :( No tinc gaire temps i ja faig un viatge de 3 dies a Kyoto...

04:23  
Anonymous Anònim said...

que es kasukabe?

quan aniràs a la vila del pingüí?

10:10  
Anonymous Anònim said...

Això, estic d'acord amb l'Ernest que diguis quan aniràs a la vila del pingüí.

Que carai són les cinc coses que penjen del sostre a mode de mascareta d'oxigen d'avió que pateix una sobtada descompressió?

Per cert el no-sé-què aquest és molt fastigós, sembla menjar de bio.

11:42  
Blogger dt said...

lo de la vila del pingüi no ha dit l'ernest, les mascaretes davio ke penjen del sostre son endolls pq ja dic ke es un laboratori. malgrat laspecte llefiscos era millor ke el menjar de bio! per cert ernest menganxat al tofu!!!

13:06  
Anonymous Anònim said...

EIIII!

Foticusss!
uuuoooooooooooooooo!

Aixo no es un noi! No l'es! Clar ke una noia... no sé jo...

i ke fan penjant endolls del sostre???!

Vila del pingüí ja!!!!

13:11  
Blogger mendu said...

tu potser ho entens... però si realment existeix hi has d'anar!

14:01  
Blogger dt said...

doncs no ho entenc pq no em mostra els caracters... de fet si existis seria el primer ke hi aniria. kasukabe es el poble del shinchan i tb magradaria anar. ara estic preguntant per aki aixi ke potser mi porten :p si hi vaig fare fotos!
a vere els endolls els pengen al sostre per no tenir cables a terra amb els ke tenredis els peus... si es ke son molt llestos!!!

14:42  
Blogger mendu said...

clar, com q son tots baixets no tenen problemes per no fotre's d'òsties al cap:p

15:07  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home