dimecres, d’octubre 19, 2005

Quan la terra no és ferma

Be avui pensava que no tindria res per escriure al bloc pero de vegades la vida ens sorpren amb un cop d'efecte. Tampoc ha estat gran cosa pero com a minim ha afegit una experiencia nova a la meva vida i ma donat un tema per poder escriure al bloc. I a mes, no esta relacionat amb el menjar! (per alegria d'alguns)
La qüestio es que fa una estoneta hi ha hagut un terratremol, jo estava aqui al despatx parlant de musica amb un noi. De sobte em diu, ho notes? i jo, el que? i em diu, el terratremol. Be en aquell moment era una petita vibracio com quan passa el metro per sota el carrer i quan he parat atencio dic ai si! kina gracia... doncs be a poc a poc la vibracio ha anat augmentant fins que ha estat un terratremol amb totes les de la llei semblava "la olla" o "el sombrero mejicano" que posaven a la fira del meu barri... De fet, pq enganyarnos, crec que tp ha estat gaire cosa.
Jo he començat a pensar, otia tiu kaixo saccelera! i miro la resta de la gent i el noi que parlava amb mi, encara parlava tot normal, l'altre de mes enlla continuava treballant... quina calma, quina sang freda i es clar envoltat de gent aixi, que he de fer? cridar? Doncs no, ves si han de dir, mitel el catala te por dun terratremol, aixi que he aguantat el tipus i he continuat parlant de musica tan trankil. El noi de sobte diu, aquest es fort eh! Fort? a vere com explicaro, a mi mai ma tremolat la terra sota els peus... Li he dit que a Catalunya no tenim terratremols i diu, ah no????????? com si fos la cosa mes estranya que hagues sentit mai.
Be les dades tecniques del terratremol son: 6.2 a l'escla Richter al epicentre, aqui on som s'ha notat un 3 i algo pero com que som a una 5a planta doncs hem tingut la sensacio d'un 4 (aixo es com lo del Pico de la temperatura de xafogor) pq amb l'alçada samplifica la magnitud.
Res que no ha estat res important pero el noi quan ja havia acabat i li he dit que era el meu primer terratremol em diu, ah, ja, si de fet no estaves gaire ben colocat amb akest armari tan carregat i tan pesat aki just al darrera. De fet hauries d'haver anat a laltra banda de la taula o a sota... Gracies per l'aclariment, de fet m'ho podia haver dit abans pero tb penso que si magues fotut sota la taula hagues fet el notes, tots tan tranquils i jo sota la taula...
Tot aixi s'ha de dir que por no n'he tingut pero diguem que, si he d'escollir, prefereixo que la terra no es mogui sota els meus peus. D'acord, que roti, es translacioni i precesioni si vol pero que no tremoli!!!

20 Comments:

Blogger mendu said...

i de quina música parlàveu?? música japo? q'has nat jal karaoke oke?

15:51  
Blogger dt said...

Doncs parlavem de piano pq aquest noi li agrada escoltar piano, i he de dir que no soc un gran expert pero dels 4 o 5 noms que se el japones no en coneixia cap. ni corea, ni meldau, ni valdes ni camilo...
Tb sa de dir que escolta classica principalment, malgrat no saber qui es bach...
No, no he anat al karaoke encara...

16:17  
Blogger mendu said...

pero com pot ser q no coneixi el chick corea, si es d'alla al costat?? jeje:p (uff...)

i es impossible q no conegui Bach!! tothom coneix a Déu nostre senyor!!! (ho deuen pronunciar molt diferent o el tiu aket s'ha fet el xulu per lligar amb tu...)

16:44  
Anonymous Anònim said...

Nen! Ke la de ke només parles d mnjar era jo...s'm va oblidar posar el meu nom... Aiiish! no cal ke t'mprenyis... si de fet, trobo ke podries aprofitar perq et promocionin el blog!

Bueno, a otra cosa: tu no siguis bobo i si t torna a pillar un terratremol posat histeric: evacuen el edificio, mujeres, niños y el grandullón ese ke no para de llorikear primero!

16:50  
Anonymous Anònim said...

Prop de lloret hi ha un restaurant on et fiquen un terratremol de 8 i pico cada cert temps.

A catalunya no fa gaire vam tindre un 7! No us n'enrecordeu?

17:03  
Blogger dt said...

mmmm un 7? per el epicentre on era? jo nol vai notar...
I misery, ja sabia ke eres tu! numes tu em dius akestes coses :P jajajaj i no memprenyu. Ets molt boba tu tb eh! te gracia pr jo no lloriquearia, jo o berreo o no fai res :p

17:10  
Anonymous Anònim said...

next time you will turn right or the earthquake will destroy you!

17:12  
Blogger dt said...

jejeje tb ta gracios pr el iaiu no tenia akesta cara...
de fet akest comentari ma servit per descartar la meitat de la gent ke pot escriure comentaris com a posibles "iaius" ja ke nomes uns quants saben crear un link amb HTML

17:19  
Anonymous Anònim said...

there is a whole iaiu's army at your right... so TURN RIGHT!

17:33  
Blogger dt said...

i el terratremol eren tots els iaius saltant? pq era escala 6'2 han de ser molts i molts iaius...

18:08  
Anonymous Anònim said...

turn left!

10:23  
Anonymous Anònim said...

Toni...

Deixa la sang freda, nen! Q ara tb et parla la iaia... kin yuyuuuuuu!

Corre, Toni, corrreeeeeeeeeeeeeeeeee! :S

12:28  
Blogger dt said...

porto prop de 36 hores despert, tic fet caldu, em vaig sobant per moments, les meves ganes de correr ara son de 0 i pq no puntuare negatiu... i si vinguessin tots els iaius i les iaies del mon tp pasaria res, nomes ke els hi poses un autocar, amb musica de pasodoble i els hi digues ke si pujen va a un lugar de interes de la zona donde comeran olla barrechada, caracoles a la lata i de postre crema catalana (aixo ho he vist escrit aixi a akells paperets ke arriben a casa) i pujen tots segur!!!

12:50  
Blogger mendu said...

36 hores despert?? aixo amb el canvi horari son 43 hores no?? uaaaala!!!

13:46  
Anonymous Anònim said...

36 hores? dorm nen! No dius q hi han sacs de dormir al despatx? aprofita!

16:35  
Anonymous Anònim said...

Encara dorm?????? Juer, Antoniuuuuuuuu...

14:31  
Anonymous Anònim said...

claru, ara li toquen 36 hores seguides dormint... i es q els japos ho fan tot a lu gran:p

14:42  
Anonymous Anònim said...

Ostres, això del terratrèmol són + punts per a la peli xunga del iaio "iaioquake 2"!! Entre el menjar, el terratrèmol i el iaio, et passen més coses que akí. Suposo que dormint tant poc, augmentes la probabilitat que et passin coses...
Aki LA TERRA també es mou. Si som optimistes i hi ha sort aviat es desprendrà una part de la península ibèrica (i sense tectònica de plaques, jeje).
Salut pelut!

18:28  
Blogger dt said...

jejeje estaria be que tinguessim aquesta sort "sense tectonica de plaques"
No estava dormint durant 36 hores, el que passa es que el divendres al mati vaig marxar a Kyoto, per passar el finde, en breu i quan tingui una estoneta posare el missatge explicant les aventures kyotonenkes.

05:36  
Anonymous Anònim said...

Volem entrades noves!!
Volem entrades noves!!
Volem entrades noves!!
Volem entrades noves!!
Volem entrades noves!!
Volem entrades noves!!
Volem entrades noves!!
Volem entrades noves!!
Volem entrades noves!!
Volem entrades noves!!
Volem entrades noves!!
Volem entrades noves!!
Volem entrades noves!!

10:30  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home