diumenge, d’octubre 30, 2005

Tokyo 2: Odaiba's strike

Be, avui he tornat d'excursioneta a Tokyo, pero ha estat diferent a les anteriors, avui res de mirar temples i patrimoni de la humanitat, avui a un barri tecnologic (en akest cas no pq venguin tecnologia). Odaiba es una petita illa que esta a la badia de Tokyo, i ben be podria compararla amb Manhattan, i podria compararla pq no he estat mai a Manhattan jejeje. Si hi hagues estat potser no podria, pr be es el que te no haver-hi anat, que puc dir el que em roti... Esta tot ple de gratacels i edificis megamoderns i per arribari he hagut de pujar al Yurikamome, que es un tren sense conductor i que va elevat, per ser mes exactes en els moments en que m'hi he fixat navem a la alçada d'un 3er pis i algun cop d'un 5e pis i vas passant entre gratacels dakests ke son tot vidre i res passes pel Rainbow Bridge, que es el que connecta Tokyo amb Odaiba. Poso una foto del pont.

Nomes arribar em anat a una especie de mini museu de la ciència de la Sony pq haviem d'anar a un planetari que hi ha, be hi hem anat pr es veu que no era lo que esperaven, jejeje jo com que no esperava res... De fet hi havia una seccio de ciencia pr despres hi havia una altra seccio de tecnologia Sony, amb makinetes que feien coses rares, Aibo's, eye toys, coses estranyes de reconeixement d'imatge i robotets amb IA que podies jugar amb ells. De fet he recordat un capitol dels Simpson i he pensat que allo no era mes que un experiment per veure kines coses podien treure a la venda i nosaltres erem els conillets dindies... Despres hem anat a dinar i hem acabat entrant a un mexica i aleshores he estat jo el ke ha fet les explicacions, per la meva expereiencia a s'Andele (records a tots els companys s'Andelians i nomes dir que aki la Michelada no val res...) Quan hem acabat de dinar hem anat a buscar el edifici de la Fuji TV (el de la bola gegant) pq jo volia anar a veure la botiga de Bola de Drac i es que a Fuji TV es on van emetre la serie aqui al Japo i com podreu veure he trobat la botiga :) tot i ke no era la que jo buscava pq la gran (la ke jo volia veure) estava a un altre lloc :(

Despres de la botiga em anat a "JoyPolis" i en un principi jo pensava que em portaven simplement a un lloc de makines recreatives, pq es de SEGA pero ha resultat ser ke era una especie rara de parc datraccions, i dic "especie rara" pq era cobert, tot esta dins de ledifici. Nomes arribar he vist ke podies pagar entrada a sekes o comprar un passaport ke valia 6 vegades mes pr podies gaudir de totes les atraccions (sino havies de pagar a akelles ke volies pujar). Tothom ha comprat el passaport (una tarjeteta de lectura mecanica) aixi que jo tb i el ke me trobat nomes entrar era una "especie rara" de muntanya russa, petita pq estava dins de ledifici pr impresionant per la violencia jejeje. Dp he pujat a una cosa ke ma molat molt, era com la tipica barca ke va de banda a banda pr naves dret i de 2 en 2 sobre una especie de taula d'snow i hi havia 4 taules. Pos be es tractava ke tu podies, movent els peus, fer girar la taula i era una competicio a vere ki treia mes punts al half pipe. Dp he conduit un Toyota Supra :) (era de mentida pr era una reproduccio exacta...) i dp em anat a una altra planta ke eren atraccions de pelis i de realitat virtual, em entrat a una especie de "passaje del terror" de "llamada perdida" i coses de realitat virtual 3D. Despres daixo hem anat a sopar, i dp a fer unes fotillus de Tokyo by night a un mirador, us poso una del Rainbow Bridge amb la Tokyo Tawa traspassantlo :p.

Per acabar us penjo una foto ke enllaça amb el missatge anterior, el dels trens i es ke en akesta foto podreu veure: el ke us deia dels seients a banda i banda i la publicitat al sostre, el ke us deia de la penya sobant (i aki era ke acabavem de pujar despres hi havia mes sobant), de la penya ke juga amb el mobil (buskeu ke en trobareu) i de la gent ke llegeix manga (1er planol un pr hi ha mes).

8 Comments:

Anonymous Anònim said...

jo no he entes casi res... has nat a tokyo a jugar amb la game-boy dius???!

10:37  
Blogger dt said...

ki ha parlat de game-boy? va, tornato a llegir...

11:24  
Blogger dt said...

pero si es de SEGA, no es de SONY...

02:38  
Anonymous Anònim said...

veus com no s'ha entes res?
x cert, ke vas dinar? ;P

10:27  
Anonymous Anònim said...

Jo tampoc he entés res. Si no parles de menjar o de ñus, no t'entenc!

Estic amb el que vol saber el preu del trenc.

11:51  
Blogger dt said...

a vere... al blog ho diu on vai dinar. Voleu deixar de no posarme dels nervis!!!!!!!!!!!!! ufff ja esta, ya paso...

12:53  
Anonymous Anònim said...

ke tio, oyeeeeeeee... no se le puede ni hacer un comentariooooo...

jejejeje

13:48  
Blogger dt said...

grrrrrrrrrrrrrr bup! bup! grrrrrrrrr

13:53  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home