dimarts, de febrer 07, 2006

Tard? si, pero mira...

Hola, dos mesos despres del meu penultim missatge torno a escriure, mes que res per acabar una feina que vaig començar i que vaig prometre acabar. Mes o menys hi ha una explicacio a la inactivitat delblog. Estava escrivint la tesi. Es cert que tenia algun moment lliure, pero o no tenia connexio o ocupava el descans en una altra cosa...
Be, tot i que amb una perspectiva de 2 mesos intentare parlar del que van ser les ultimes experiencies japoneses.
El meu ultim dia a Japo vaig decidir fer un sopar catala (o com a minim tot lo catala que vai poder tot i ke hi havia coses no gaire catalanes). El menu era: Pa amb tomaquet amb pernil salat i "fuet" (salamino italiano) fins i tot amb oli d'oliva (tb italia :S:S), esqueixada de bacalla, truita de patates, i sangria! Be per començar dir que es mooooooolt dificil cuinar amb estris japonesos, basicament pq la varietat de cullerots, escumaderes, etc etc es redueixen a uns palillos de cuina, que nomes es diferencien dels altres en que son 3 vegades mes llargs... quin espectacle. Be despres esta el tema de la truita de patates, haurieu d'haver vist els japonesos fent-me fotos com si fossin japonesos quan vaig girar la truita. De fet, em demanaven que ho tornes a fer i jo La truita es gira nomes un cop!!!! Tot va sortir molt bo (no esta be que jo ho digui pr es que es la veritat) de fet millor que no em pensava. La sangria... era estil japones. Si, pq per alcoholitzarla li vaig posar sake, tb queda be ho puc constatar. I el que tb puc dir es que els japonesos es tajen amb 2 gots de sangria, i no exagero. Tots vermeeeeeeeeeells i sense parar de riure!
El moment estelar de la nit, va ser quan el meu company de pis una mica perjudicat pels vapors etilics va decidir que volia convertirse en el nou Ferran Adria japones i fer una truita de tomaket... jo ja li vaig dir que no funcionaria pero ell va fer l'esforç... el resultat... una mica fastigoset pero so van menjar!!! (atencio a la fusta de tallar)
En acabar el sopar van fer xou i van estar posant-me a prova amb el japones i el coneixement de cultureta japonesa... ja voreu les fotos, vai descobrir un gran dibuixant o es ke tots els japonesos saben fer manga?
Be i despres d'aixo, jo que esperava que finalment em portessin de festa a un karaoke... res. Ni karaoke ni res, i com ke jo volia edarme despert pq sabia que sino nom llevaria a temps per anar a leroport (mavia de llevar a les 5 aprox) doncs al final vam fer sessio de cine amb un projector ke teniem al despatx. I aixi aguantant fins les 5... potser hagues preferit el karaoke.
Be al dia seguent, em van acompanyar a leroport uns kuants i va ser molt emotiu, fins i tot es van preparar un discurset (com aki els nens a nadal) i casi casi quem fan plorar... Be despres d'aixo moltes hores en avio i una rebuda amb pancarta i tot a leroport de bcn, viatge en cotxe i aixo ja no es experiencia japonesa...
Be, fins aviat a tots i gracies als que m'heu llegit. Tot i ke nose si llegireu aixo dp de tant de temps!jejejej

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

JEJEJEJEJE...

Ja tocava... la taula de tallar m'encanta! He mirat les fotos abans de llegir... ves a saber perque! X cert... la cosa negra amb trossets de colors se suposa ke es la sangria?!

Encara està pendent tema fotos...i veig ke si segueix aixi les portaras a Tarrega... i noooo!

THE END... oh :(

pd.- podries continuar escrivint...encara ke tho inventessis...total...només has de parlar de menjar! :P

13:48  
Blogger dt said...

seras... tas kedat descansant eh!

14:03  
Anonymous Anònim said...

Turn right! You will be back!

17:03  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home