dijous, de novembre 03, 2005

Tokyo 3: Freak's revenge

Be, avui ha estat la meva ultima excursio :(, aixo datrabanda vol dir ke torno. ke tb tinc ganes :) pr se que enyorare moltes coses... Avui hem tornat a Tokyo a veure uns barris ke em feia gracia veure. Hem començat anant a Shinjuku, akest barri te dues vessants: una es la de les botigues (he anat a una llibreria amb una planta enorme nomes de manga, enorme vol dir com tot l'fnac), carrers plens de gent, ti@s vestits raros (ja voreu) i dp daltra banda, hi ha la vessant dels gratacels. Mai havia vist tants gratacels junts... una illa de 6 o 7 gratacels de 50 plantes alla de sobte, ke se man caigut els webs a terra. I a un dells, que es diu Edifici Tocho (ja els hi he explicat el ke era un totxo...) hem pujat, pq es podia fer i pq ens ha sortit dalla, i si no sagues pogut, haguessim pujat igualment, jejeje. Us deixo una foto

L'he feta a laltre canto pq es veies la ciutat, els gratacels queden a laltra banda, tot i ke aki es veuen alguns mes baixets. Doncs ara imagineuvos que veieu aixo 360º. Aixi de gran es Tokyo, em sembla que vai llegir, que a Tokyo i la seva area metropolitana viuen uns 18 milions de persones... Ara direu juer ke gris es Tokyo ;) pos si baixes a nivell de terra el que veus es aixo

Com a les pelis... Ah! i he menjat dorayaki (nose ben be com sescriu) i tots direu "enhorabona... i?" i algu/na (no vull dir el nom per misery, o es diu per misericordia? aix nose...) a part daixo dira "veus un altre cop parlant de menjar", pr ho dic pq resulta ke dorayaki son els pastissets ke menja el doraemon!!! si akets ke semblen ovnis!
Avui me adonat duna cosa ke no mavia fixat fins ara, i es que de sobte, el meu company dapartament comença a cridar "toni I'm in danger!" i jo pensant: ke collons diu! i miro i hi pasava una parella de polis i vei ke fa un gest molt estrany llença el cigarro a terra i pasa disimulant... i ma explicat, ke depen kin districte de Tokyo no es pot fumar pq et multen, i me anat fixant ke segons kin districte, de tant en tant, hi ha senyals prohibit fumar a terra o als semafors. Pero m'ha semblat curios per diverses raons, la primera es que no es pugui fumar mentres camines pel carrer i laltra es que no es general a tota la ciutat sino que depen del barri!
Caminant, hem arribat a un centre de shogi (escacs japonesos) i hem entrat, i a part de veure una sala plena a rebentar de gent jugant al shogi, i fent soroll amb les fitxes tots alhora, tb he vist peces de shogi que valien fins a 800.000 iens que deu serr prop dun milio de pessetes.
Despres hem anat caminan fins a Harayuku, que esta alla aprop, i aquests dos barris (Shinjuku i Harayaku) somplen de gent que va vestida de manera "especial", no es que vagin disfressats, es que es vesteixen aixi. Unes fotillus

atencio que a la que esta deskenes li fan fotos (si els hi demanes es deixen pr preferia mes ferles al natural :P)

be tinc algunes mes pr amb aixo us feu una idea, i el ke no es faci una idea que prengui vitamines a vere si guanya en imaginacio...
I despres hem anat cap a Akihabara pq un dels nois que venia amb nosaltres volia mirar preus dordinadors pq se li havia espatllat el seu, aixi q em estat voltant una mica. I he fet una foto pq veieu Tokyo by night (Akihabara Electric City)

Agur! i suposo q akest es el meu ultim post des del Japo... pq dema em fan una festa (els cuinare plats catalans) i el mes probable es que empalmi amb el dissabte per agafar l'avio. Aixi que no crec que torni a escriure assegut en aquest escriptori, el que em provoca certa tristesa pero be aixo significa que torno amb la meva gent, a la meva terra. Tot i que se que hi tornare al Japo! algun dia... Sayonara! :'(

18 Comments:

Anonymous Anònim said...

misericordia, diu...

jo no he acabat d'entendre (si,si...vitamines) pq la gent va vestida rara... la d'eskenes jo la veig normal... nu seeee... i x cert... plats catalans? i d'on treure's el menjar? i ja has utilitzat el teu bany? i no escriuras cap post al respecte? i? i? i? aiiiish... Son tants els dubtes ke deixes en l'aire!
Judies rojas... em pnsava ke els pastelitos del Doraemon eren como les conces d'aki! Decepció :(

16:58  
Anonymous Anònim said...

conces=conchas... vitamines...si...

16:59  
Blogger dt said...

mmm a veure... si tu per sortir de casa teva et vesteixes de caperucita, aleshores si, la deskenes va normal, pr ei escolta cadascu a casa seva ke faci el ke vulgui i et continuare respectant (juasjuas)
despres de patejarme uns kuants supers vaig fer una llista dingredients ke coneixia i els he anat combinant fins que vist ke hi havia 2 plats catalans ke podia fer, pa amb tomaquet i pernil (akest era facil de trobar) i esqueixada de bacalla... no s'hi pot fer mes. Per completar el menu fare un seguit de coses poc catalanes per no dir gens catalanes, braves, truita i sangria...
I dp esta el tema conxes... a vere jo a la meva vida he conegut 3 conxes: una profe de linsti, lembolcall de certs bitxus marins i la ke repeteixen tant els argentins, siusplau digam a quina dakestes 3 sassembla!

17:33  
Anonymous Anònim said...

a akelles ke son bizcocho...dos rodones de bizcocho amb una cara de xocolata negre... ke estan posades cara d xocolata contra cara de xocolata... com unes principe, pero en bizcocho (paraula clau)... aiiiish...si home, conchas!

18:15  
Anonymous Anònim said...

ejem, esto, fumant pels carrers de Tokyo?pensava q no fumaves..haurem de parlar tu i jo de certes coses. Potser dissabte et qdes tirat al Prat i sns cotxe nou pq jo tindre les claus del garatge i del cotxe. Tu mateix...

;)

21:16  
Blogger dt said...

en cap moment he dit que estigues fumant... de fet si llegeixes la frase posa "Toni I'm in danger!" I=Kenichi, aix akestes classes dangles...

05:44  
Anonymous Anònim said...

Pos namica tontet, si shavia q no es pot fumar de ferho no?B jo es q l'angles ja no el domino tant, ara me decanto mes pel frances...

09:51  
Anonymous Anònim said...

I com pots observar el català tampoc el domino, no és shavia, sino SABIA, jejejeje...això mateix et pasarà ara a tu no sabras parlar català...

10:02  
Anonymous Anònim said...

que es el shogi?

10:43  
Anonymous Anònim said...

i el paio ke exagerat no?
Toni, estic en perill!!!! Quan se li cali foc a casa ke cridarà? APOCALIPSIS!!!!!!?

11:23  
Blogger dt said...

Ilustrans amb el teu frances, si se li crema el pis cridara: Toni! Im in hell!!
el shogi esta explicat ke es, ho posa al missatge original...

18:13  
Blogger dt said...

shogi son una mena descacs pero japonesos, el ke jugaven tota lestona el Soun Tendo i el Genma Saotome a la serie Ranma 1/2

18:19  
Anonymous Anònim said...

I si enlloc de cremar-se-li la casa, algú li instal·la el windows XP al laptop què cridarà?! (No em fallis! :P)

Ai, i ara què en farem d'aquest post, cullons! I no els faràs truita de patates o una xatonada o un cap-i-pota o un mar-i-muntanya o un estatut en su tinta?

Aquí t'esperem, el dilluns al vespre per anar cap al jamboree a sentir uns bojos tocar el saxo amb el dit, dit, dit ara el toca el Llibert Fortuny. Que no Fortuni que dirien a la COPE, subnormals!

Sorry per aquest útlim post, però és que aquesta tarda l'Aurora m'ha estressat i no m'ha deixat calcular l'stress, que, poca conya, però és veritat de la que té valor True en python o 1 en C.

Au!
(Recordes les crispetes?)

18:48  
Blogger dt said...

si, recordo. nocrec ke pugui anar al jamboree, pero jjai nirem naltre dia. Avui els he cuinat eskeixada i pa amb tomaket i els hi he fet una sangria ke san fotut fins i tot la poma a trossets ke hi havia posat... tb els hi he fet una truita de patates (no una truita espanyola, no) i patates braves, altrament brave poteitos.

18:53  
Anonymous Anònim said...

icomhasfetlasalsa?

19:54  
Anonymous Anònim said...

Hosti tiu... així q aviat tornaràs a estar per aki... doncs la 7mana q vé t truco i nem a fer 4 birres (2 cada 1)!!!
Pos la caputxeta, molt normal no era no... Però aki la penya es disfrassa de freak només pq els hi facin fotos o hi ha anim de lucre??? si és així, has fet una foto il·legal. La xunga aquesta et pot denunciar. O et pot presentar el iaio....
Per cert, no t l'has trobat més? Potser se t'asseurà al costat a l'avió (sona molt a final de peli japonesa de por...jeje). És conya, q encara tindràs malsons...

Vinga titol, salut i bon viatge!!!

20:51  
Anonymous Anònim said...

kain dijo...
Ilustrans amb el teu frances,----> ok,quan arrivis qdem un dia i et demostro el q sigui. ;)

23:32  
Blogger mendu said...

volem l'ultim post!!!!

11:26  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home